Barwy sukcesu

Znajomość psychologii koloru pomaga ludziom nie tylko w życiu osobistym, ale także w biznesie. Dzięki tej wiedzy możemy dobrać odpowiedni kształt, kolor i proporcje wizytówek, ulotek, znaków graficznych i prezentacji multimedialnych. Pewne kolory mogą bowiem potencjalnych klientów zniechęcać, a inne spowodują, że poczują zaufanie do firmy, jej usług lub wyrobów.
 

 

Jesteś zainteresowany bezpłatnym dostępem do pełnej wersji artykułu i całego archiwum?

Zaloguj się poniżej, jeżeli nie posiadasz konta - zarejestruj się.

Źródło: Gwiazdy Mówią nr 8/2003
Zobacz również:

Bannery w artykułach

Archiwum - Gwiazdy mówią

Przeglądaj archiwum z:

Gwiazdy Mówią - aktualne e-wydania

Wróżka - aktualne e-wydania

Wróżka - aktualne e-wydania