Zmanipulowani przez reklamy

Problem ten dobrze znają rodzice dzieci, które przed dobranocką oglądają bloki reklamowe. Reklamy mają niesłychaną siłę oddziaływania na maluchy. Można być niemal pewnym, że przy najbliższej wizycie w sklepie z zabawkami dziecko zechce tę akurat zabawkę, którą widziało w jednym z oglądanych ostatnio spotów. Dzieje się tak dlatego, że maluchy bezkrytycznie odbierają treść reklam, są absolutnie bezbronne wobec stosowanych w nich tricków. Można je łatwo zmanipulować.
 

 

Jesteś zainteresowany bezpłatnym dostępem do pełnej wersji artykułu i całego archiwum?

Zaloguj się poniżej, jeżeli nie posiadasz konta - zarejestruj się.

Źródło: Gwiazdy Mówią nr 25/2003
Zobacz również:

Bannery w artykułach

Archiwum - Gwiazdy mówią

Przeglądaj archiwum z:

Gwiazdy Mówią - aktualne e-wydania

Wróżka - aktualne e-wydania

Wróżka - aktualne e-wydania